|
|
|
|
|
tirsdag den 1. april 2025
|
|
Solen forkæler os med det dejligste forårsvejr, hvor er det altså dejligt. Mon ikke også den vil skinne på søndag, hvor vi har to arrangementer, der skal gøre Frøslev og Mollerup pæne og parate til foråret.
|
Vi samler vinterens skrald fra lokalområdet, og der er en STOR slikpræmie til dem, der finder det mærkeligste affald! Se begivenheden her: https://fb.me/e/4DwqOckiP
Forårsklargøring af udeområderne ved Frøslev & Omegns Kulturhus:
|
Vi skal samle grene, feje udeområderne, tømme riste for blade og plante i potter. Se begivenheden her: https://fb.me/e/4rc887MqT
Der er rundstykker og kaffe i skolekøkkenet kl. 9.30 til både affaldsopsamlingsholdet og forårsklargøringsholdet.
Vi ses på søndag i Frøslev & Omegns Kulturhus!
|
PS: Du har fået mailen to gange, fordi hende den distræte nyhedsbrevsansvarlige fra Mollerup var kommet til at skrive lørdag på billedet herunder i første mail. Så, for at der ikke skal herske nogen tvivl: det er på SØNDAG - og det bliver knaldhyggeligt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi minder jer om, at ALLE kan få indlæg med i nyhedsbrevet, når det har relevans for områdets borgere. Det kan være en holdning, en idé, en opfordring eller noget helt andet. Har du et arrangement, som er relevant for borgerne i Frøslev, Mollerup og oplandet og/eller som foregår i området, vil vi meget gerne hjælpe med at sprede budskabet. Dette gælder både for privatpersoner, klubber, foreninger, erhvervsdrivende osv.
|
|
|
|