|
|
|
|
|
tirsdag den 18. november 2025
|
Om lidt er det bankotid i Frøslev Forsamlingshus. Og det jo kun en ting ud af mange, vi bruger vores skønne forsamlingshus til i løbet af året. Huset danner rammer for meget andet, lige fra fællesspisning til festlige sammenkomster.
|
I foråret på generalforsamlingen blev det vedtaget, at fremtidige bidrag til forsamlingshuset skal indbetales digitalt. Derfor vil vi med denne mail gerne informere om muligheden for at indbetale 100 kr. pr. husstand og 50 kr. for enlige til konto nr. 9133 2000099 i Frøslev-Mollerup Sparekasse eller MobilPay 13312.
|
På Frøslev forsamlingshus vegne Erik Nør Bech
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi minder jer om, at ALLE kan få indlæg med i nyhedsbrevet, når det har relevans for områdets borgere. Det kan være en holdning, en idé, en opfordring eller noget helt andet. Har du et arrangement, som er relevant for borgerne i Frøslev, Mollerup og oplandet og/eller som foregår i området, vil vi meget gerne hjælpe med at sprede budskabet. Dette gælder både for privatpersoner, klubber, foreninger, erhvervsdrivende osv.
|
|
|
|