|
|
|
|
torsdag den 30. oktober 2025
|
I morgen, fredag eftermiddag 31/10, vil der være god mulighed for at se skrækkelige hekse, spøgelser og vampyrer på Elsøvej.
|
Vil man have besøg af disse skabninger, skal man sætte et græskar ud foran døren og have en skål med Halloween-slik klar. Så er man næsten sikker på, at små monstre ringer på i løbet af eftermiddagen og råber "Slik eller ballade!"
|
BEMÆRK: I år mødes vi IKKE i Kulturhuset forinden. Børnene opfordres til at gå på eget initiativ (og ansvar) i følge med voksne.
|
PS: Det bliver hurtigt mørkt. Husk reflekser til børnene og evt. en lommelygte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi minder jer om, at ALLE kan få indlæg med i nyhedsbrevet, når det har relevans for områdets borgere. Det kan være en holdning, en idé, en opfordring eller noget helt andet. Har du et arrangement, som er relevant for borgerne i Frøslev, Mollerup og oplandet og/eller som foregår i området, vil vi meget gerne hjælpe med at sprede budskabet. Dette gælder både for privatpersoner, klubber, foreninger, erhvervsdrivende osv.
|
|
|
|