Share this emailCopy the public link or share it on your favorite channel.
webnyhedsbrev
torsdag den 29. marts 2023
Kære reader

I denne nyhedsmail får du nyt fra borgerforeningens bestyrelse.

Vi vil også gerne opfordre til, at man får betalt kontingent eller får meldt sig og sin husstand ind i Frøslev & Omegn. Det er afgørende for lokalområdet, at vi bakker op om borgerforeningens arbejde.

Se hvordan du melder dig ind i borgerforeningen på denne side.


Nyt fra bestyrelsen


Glædeligt forår! Og tillykke med det lokale demokrati! Det er nu slutningen af marts, og i den sidste tid har det været muligt at deltage i en række af generalforsamlinger i de lokale foreninger.

Foreningslivet og det lokale demokrati er noget særligt, vi har i Danmark, og det er noget, vi skal passe på. Hvis det ikke bliver brugt, så dør det, og så mister vi noget værdifuldt.

Vi opfordrer derfor til at deltage på den ene eller anden måde:

  • Tag med til generalforsamlinger
  • Betal kontingent
  • Bliv frivillig. Det kan være, når der bliver kaldt, eller hvis du selv har noget, du brænder for og gerne vil dele med andre.
  • Vær med, når der bliver arrangeret noget. Der ligger som regel et større arbejde bag og et stort ønske fra de frivillige om at gøre noget for fællesskabet.
Hvorfor? Fordi det giver mening – for dig og fællesskabet.

Efter denne generelle opfordring kommer der så her en lille opfølgning på Frøslev & Omegns generalforsamling mandag d. 13. marts og den efterfølgende konstituering:

Tak til de ca. 20 borgere, som mødte op til generalforsamlingen. Tak til Tina for lækre kager! Tak til Maria og Ellen Margrethe for hjælp til afviklingen af mødet.

Bestyrelsens sammensætning i den kommende periode ser sådan ud:

Anne Marie Vad, formand
Bjarke Vester, næstformand og kontakt til græshold
Poul Kristensen, sekretær og kommunale anliggender
Erik Bech (nyvalgt), bestyrelseskontakt til skolens frivillige
Stephanie Coard, bestyrelseskontakt ved familiearrangementer
Kasper Iversen (suppleant), kasserer

Chris Dahl har valgt at træde ud af bestyrelsen
Viggo Jensen er trådt tilbage som revisor og afløses på denne post af Chris Dahl

Vi glæder os til, sammen med jer, at gøre Frøslev og omegn til et endnu bedre sted at bo.

Venlig hilsen

Bestyrelsen
Frøslev & Omegn

facebook website email 

Vi minder jer om, at ALLE kan få indlæg med i nyhedsbrevet, når det har relevans for områdets borgere. Det kan være en holdning, en idé, en opfordring eller noget helt andet.
Har du et arrangement, som er relevant for borgerne i Frøslev, Mollerup og oplandet og/eller som foregår i området, vil vi meget gerne hjælpe med at sprede budskabet.
Dette gælder både for privatpersoner, klubber, foreninger, erhvervsdrivende osv.