Share this emailCopy the public link or share it on your favorite channel.
webnyhedsbrev
onsdag den 29. januar 2025
Kære reader

Mandagsklubben er din garanti for en god eftermiddag med flinke og rare mennesker. Du kan regne med socialt samvær, lidt godt til ganen og indslag, der byder på både underholdning og eftertanke.

Vi mødes om mandagen i fællesrummet på Frøslev Skole. Enhver er velkommen, det kræver ikke medlemsskab.

Program for Mandagsklubben

Frøslev-Mollerup-Outrup-Dragstrup


Forår 2024

Vi mødes i Fællesrummet på Frøslev skole, Elsøvej 240
Mandage 14.30 – 16.30

3. februar - Hans Ole Vester fortæller om sit liv som bedemand.
10. februar - Vinterferie.
17. februar - Æ Rævbo Spillemænd underholder med sang og musik.
24. februar - Lone Hvejsel fortæller om dengang hun var feltpræst.
3. marts - Keld Kortegaard: Fra barn til voksen.
10. marts - Gerda Tybirk fortæller om sit arbejde som plejehjemsleder.
17. marts - Peter Østerby Jørgensen fortæller om nogle af sine rejser.
24. marts - Hanne Krathus: Arvegods og minder + Udstilling i biblioteket.
31. marts - Lisette Gad Rosenberg og Ingrid Christensen underholder.
7. april - Henning Toft Bro spiller og fortæller.

ALLE som har tid og lyst er velkomne i Mandagsklubben!


Pris (inkl. brød, samt kaffe) 30,-kr.

Kontakt:

Bodil Pedersen
Tlf.nr.: 22640193

Hanne Krathus
Tlf.nr.: 24240064 eller 75753105

facebook website email 

Vi minder jer om, at ALLE kan få indlæg med i nyhedsbrevet, når det har relevans for områdets borgere. Det kan være en holdning, en idé, en opfordring eller noget helt andet.
Har du et arrangement, som er relevant for borgerne i Frøslev, Mollerup og oplandet og/eller som foregår i området, vil vi meget gerne hjælpe med at sprede budskabet.
Dette gælder både for privatpersoner, klubber, foreninger, erhvervsdrivende osv.